Artikkelit

Tarjoamme mahdollisuuden osallistua puhtaan ravinnon vallankumoukseen tuottavasti

Ruoka ei ole vain ruokaa, se on myös kannanotto arvokysymyksiin ja vastuullisuuteen. Elintarvikealan uudet trendit eivät ole vain trendejä. Lisäaineettomuus, vastuullisuus, kasvipohjaisuus ja aitous ovat voimakkaasti kasvussa oleva suunta. Me Foodiqilla keskitymme tähän. – Robert Savikko Foodiq CEO Eurooppalaiseen elintarvikealaan sijoitettu pääoma on noussut tasaisesti viime vuosien aikana. Euroopan elintarviketeknologian investointien CAGR luku on + […]

Read article

Sijoita innovatiiviseen elintarvikealan kasvuyhtiöön 9% p.a. osinkotuotolla.

Foodiq Oy tarjoaa mahdollisuuden tuottavaan sijoittamiseen.  Foodiq Oy:n järjestää osakeannin, jossa annetaan merkittäväksi korkeintaan 3000 kpl yhtiön uusia B-sarjan osakkeita. Osake-annista saatava, yhtiön kasvun ja kansainvälistymisen edellyttämä rahoitus, käytetään yhtiön laitteistohankintoihin ja myynnin skaalaamiseen. Vuonna 2015 perustettu Foodiq on kasvanut vauhdikkaasti. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli lähes miljoona euroa ja vuonna 2020 ylsimme yli 6 miljoonaan euroon. […]

Read article

Kotimaisuus, kuitupitoisuus vai luonnollisuus – mitä suomalainen ruoassa arvostaa?

Kun elintarvikevalmistajana kuuntelemme herkällä korvalla ruokaostoksilla kävijää, voimme varmistua psytyvämme tarjoamaan asiakkaillemme sellaisia tuoteominaisuuksia, jotka ovat kuluttajalle relevantteja. Näin asiakkaamme saavat meiltä kauppojen hyllyille juuri sellaista tarjottavaa, mitä niiltä etsitään. Meillä loppukäyttäjien tarpeet tunnetaan ja voimmekin vastata otsikon kysymykseen: Suomessa arvostetaan tutkimustemme mukaan kaikkia kolmea asiaa! Tutkimuksen kautta tuloksiin Foodiq seuraa herkeämättä niin maailmanlaajuisia ruoan […]

Read article

Tutkimme koronakevään kulutustrendit – mikä muuttui, mikä ei?

Kuluttajatarpeiden ymmärtäminen on olennainen osa kaupallisesti onnistunutta tuotelanseerausta. Toteutimme heinäkuussa 2020 tutkimuksen* Makery Oy.n kanssa siitä, miten korona vaikutti suomalaisten kuluttajakäyttäytymiseen ruoan osalta. Samalla saimme arvokasta tietoa myös siitä, kuinka ruokatrendeihin suhtaudutaan tällä hetkellä. Tutkimuksessa selvisi monta yksityiskohtaa korona-ajan ruokatrendien lisäksi mm. siitä, millaisia pakkauskokoja tai makeutusaineita suomalaiset suosivat. Nämä tiedot ovat tärkeänä apuna meille […]

Read article